onsdag 16 september 2020

Ny läsarkommentar & utdelningshöjning

Tycker det är jättekul att ni läsare mailar in frågor och kommentarer. Nedan är en ny kommentar och fråga.


"Hej, här kommer en hälsning från en ny ekonomibloggare i Sverige.
Först och främst - Tack för en riktigt bra blogg.
Just ekonomibloggar som din ligger mig extra varmt om hjärtat.

Jag har ramlat in på din blogg titt som tätt det senaste året. Senare i höst kommer vi söka skribenter till xxxx. Kanske är något som kan bli intressant för dig?

Ha en riktigt bra dag."

Tack så mycket för de fina orden, det värmer mycket att just du läser min blogg. Jag har väl alltid varit intresserad utav ekonomi i alla dess former. Därav mitt stora intresse att skriva inlägg under många år nu.

Att vara skribent för er låter intressant och jag tar gärna en dialog längre fram när det blir aktuellt.

Utöver detta så kom den härliga informationen om att Microsoft höjer sin utdelning med cirka 10%. Det blir alltid extra kul med dessa höjningar när det är från ett kärninnehav i portföljen. Microsoft upptar 10,8% utav min portfölj.

Trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar