tisdag 31 augusti 2021

Aktie- & ekonomiföreläsare

Jag har fått en förfrågan från ett bolag om jag skulle vara intresserad utav att dela med mig av min kunskap kring ekonomi, sparande, aktier och fonder. 

Att bli uppmärksammad på detta sätt gjorde mig ytterligare inspirerad och idag valde jag att tacka ja.

I närtid kommer jag presentera mera information kring bolaget men även vilka typer av kurser, föreläsningar och rådgivning jag tänker erbjuda (olika kunskapsnivåer).

Allt fler hittar till börsen och det är riktigt kul, men också viktigt att förstå vad man ger sig in på. Grundläggande tips kan hjälpa dig på vägen.

Trevlig kväll!

6 kommentarer:

  1. Jag följer din blogg och tycker att du bjuder på trevlig läsning samt inspiration för nya aktieköp. Följer bloggen samt ser fram emot vad detta nya steget du tagit innebär!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Christian!
      Tack så mycket för de fina orden. Kul att du uppskattar bloggen. Jag återkommer med mera information, håll utkik!

      Mvh Dennis

      Radera
  2. Det var roligt att höra. Klart man ska hoppa på sådant som man är intresserad av. Min egen strategi är mer lagd åt att jag bara gliiiiider med strömmen och riskminimerar via diversifiering....

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för stödet NLI. Helt rätt, det är alltid roligt med områden man brinner för.

      Det låter som en härlig strategi!

      Radera