tisdag 18 december 2018

Uppdatering om läget

Det har varit ett tag sedan jag skrev ett blogginlägg och den enkla anledningen är att jag har haft så mycket annat roligt på agendan.

Jag och min kära har bland annat varit på julmarknad i Köpenhamn!

Under december så har det trillat in utdelningar från Pfizer, Johnson & Johnson, Dustin och Realty Income Corp.

Det absolut skönaste med att vara utdelningsinvesterare är att man behöver inte vara så aktiv konstant. Detta var mina sista utdelningar för året och jag börjar höja mina blickar inför årsrapporterna.

Trevlig jul och gott nytt år!


2 kommentarer:

  1. Härligt Dennis!

    Bara låta pengarna jobba åt en istället för att jobba för pengar

    mvh

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Myntaren. Helt rätt. Det blir kul att följa 2019. Har du några planer för det året?

      Radera